Visum Australien

Blog Fora Backpackerrejse Visum Australien

Tagget: 

Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Soren 1 måned siden.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

miz
    Participant

Hej,

Jeg skal rejse til Australien om nogle måneder, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvor og hvordan jeg søger visum? Og om det koster noget?

Jeg vil blive rigtig glad, hvis der er nogen, der kan hjælpe mig! 🙂

Mvh

Mathilde

Soren
    Participant

Hej Mathilde!

Jeg kan godt forstå, du er lidt forvirret omkring visum til Australien, for der er forskellige slags visum, du kan søge. Jeg har selv været afsted for 2 år siden (du skal glæde dig!), og der stod jeg i samme situation som dig.

For det første skal du gå ind via de australske myndigheders hjemmeside og vælge, hvorfor du besøger landet: https://www.homeaffairs.gov.au/Trav/Visa-1
    Jeg skulle selvfølgelig bare rejse rundt, så jeg blev henvist til den, der hedder “eVisitor Subclass 651”. Jeg gætter på, det også er den, du skal søge om.

eVisitor Subclass 651 koster 0 kroner, og er gyldigt i 12 måneder. Det betyder ikke, at du kan være i Australien i 12 måneder i træk, men du har mulighed for at besøge landet flere gange inden for de 12 måneder, dit visum er gyldigt.

På siden står der:

Visa is valid for up to 12 months
    Multiple entry
    3 months stay after each entry

Jeg håber, det hjalp dig og gav dig lidt overblik. Og rigtig god rejse til Australien – det bliver mega fedt

Med venlig hilsen

Søren 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

miz

Globetrotting

Copyright © Globetrotting.dk